.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین به کردان در روز قدس

سایت بولتن نیوز که از سایتهای حامی دولت محسوب می شود از اهانت و حمله به برخی مسئولان دولتی در راهپیمایی قدس خبر داد.

این سایت نوشت:

عده ای روز گذشته با دیدن بادامچیان نماینده مردم تهران، کردان وزیر سابق کشور، غضنفری وزیر فعلی وزارت بازرگانی که برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس آمده بودند؛ به ایشان حمله فیزیکی کرده با استقاده از الفاظی زشت و نامناسب به این افراد توهین کردند و در برخی مقاطع نیز اتومبیل این افراد را با خسارت مواجه کردند.

در همین حال حمله و تخریب اتومبیل غضنفری، وزیر بازرگانی دولت دهم حدود 4 میلیون تومان خسارت به همراه داشت .

سایت بولتن نیوز سپس در توصیه ای پسندیده نوشت:این گونه اقدامات که متاسفانه در دو طیف مخالفان و موافقان صورت میگیرد جز توهین و تخریب چیز دیگری به همراه نداشته و فقط طیف مقابل را عصبی و مجبور به واکنش میکند که آن نیز موجبات بروز حوادث دیگر می شود.بر سران دو طیف سیاسی کشور است تا با راهنمایی طرفداران خود مانع بروز چنین حوادثی شوند چرا که همه مردم جزو این نظام و انقلاب هستند و نشان دادن مخالف با توهین و تخریب و حمله دردی را دوا نکرده بلکه طرف مقابل را مصمم تر و عصبانی تر می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1388
دیروز جمعی از جوانان سبز پاریس به مناسبت روز قدس به مقابل مسجد بزرگ پاریس رفتند و ضمن اعلام همبستگی خود با مردم فلسطین ، ظلم و ستم روا داشته شده بر مردم ایران در حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را نیز محکوم کردند. این جوانان سبز که با در دست داشتن نمادهای سبز و تراکتهایی حاوی حدیث شریف حضرت رسول پس از اتمام نماز جمعه مسجد بزرگ پاریس به سر دادن شعار و اعلام حمایت از جنبش مردم ایران پرداختند مورد هجوم عرب تبارهای حامی محمود احمدی نژاد واقع شدند. کمی بعد ، پلیس میان دو جمع تظاهر کننده حائل شد و مانع از درگیری میان ایرانیان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.